Shop Mobile More Submit  Join Login
Metroid wallpaper by MarKitoX-Rox3r Metroid wallpaper by MarKitoX-Rox3r
Hello!

So, here we are with a request/suggestion made by ~4everSabi :icon4eversabi:!


I looove Metroid. My favorite game is Metroid Fusion :D

So, yeah...


Next one... ?

Make suggestions! Request stuff! Speak!

I LOVE GETTING FEEEDBACK!!!111


Yeah!

Ok, bye xD



If you liked this wallpaper, then make sure to check out these guys:

Pokémon wallpaper: [link]
Star Fox wallpaper: [link]
Starman wallpaper: [link]
Triforce wallpaper: [link]


Metroid, Samus Aran and everything related is a © to Nintendo


Edit: added a 1900x1080 file

EDIT: Added a new resolution (2560x1440) and fixed the last resolution (1920)
Add a Comment:
 
:iconmastergamer616:
mastergamer616 Featured By Owner Jul 8, 2013
Mario one please?
Reply
:iconmarkitox-rox3r:
MarKitoX-Rox3r Featured By Owner Jul 9, 2013
well, I made one with the starman... been thinking of returning to these wallpapers, so I guess I'm gonna make one with the mushroom and another with mario's hat
Reply
:icondoctor-cool:
Doctor-Cool Featured By Owner Aug 23, 2012
Could I be a jerk and request a 1920x1080 or higher version?
Up-scaling from 900p does not do this piece justice on my monitor :(
Reply
:iconmarkitox-rox3r:
MarKitoX-Rox3r Featured By Owner Aug 23, 2012
hahaha, you're not being a jerk at all

download the .rar now, it's named 'metroid1900.jpg'

and yeah, upscaling NEVER does justice to anything haha
Reply
:icondoctor-cool:
Doctor-Cool Featured By Owner Aug 23, 2012
Awesome, cheers mate, that's much better.
Reply
:iconmarkitox-rox3r:
MarKitoX-Rox3r Featured By Owner Aug 23, 2012
great

you let me know if you have any request that I can do

or any suggestion

or stuff
Reply
:iconeyadoos:
Eyadoos Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist Photographer
great wallpaper :)
can u plz tell me how did u make the stars? thanks a lot
Reply
:iconmarkitox-rox3r:
MarKitoX-Rox3r Featured By Owner Aug 19, 2012
I made every wallpaper with illustrator

first I made the star shape (with the star tool, modify the value for the points), then I made it into a brush with random propierties on everything (I tweaked a bit with the minimum and maximum values) and then profit, I traced some lines with the brush tool
Reply
:icon4eversabi:
4everSabi Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
it's great! :D thanks dude :la: my fave is metroid prime x3
Reply
:iconmarkitox-rox3r:
MarKitoX-Rox3r Featured By Owner Aug 19, 2012
you're welcome! I hope you use it :D



you know, I really love metroid, but I haven't played any of the primes yet :s (just a bit, to know how the gameplay is)

as soon as I finish with twilight princess, I'll play corruption D:
Reply
:icon4eversabi:
4everSabi Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
They're really good. I have the first of the prime series (since i'm too broke to buy the trilogy) and i also have The Other M. Other M is okay, it's just a pretty weak storyline. Oh and since you've played fusion, I think she mentions Adam? Yea, he's in Other M XD

Took me 2 years to finish twilight princess (damn water temples XDD)
Reply
:iconmarkitox-rox3r:
MarKitoX-Rox3r Featured By Owner Aug 19, 2012
awesome! when I played fusion I was like "who the hell is adam malkovich? seems like he was samus' boss at some point?"

and I haven't read any manga or anything like that about metroid so... I was blank xD! but if he appears in other M then I have to play it to know what was that "lady" stuff about


the first time I played twilight princess I finished it in a week, or a week and a half D:

skyward sword took me some time, like a month or a month and a half D:

and yeah, fucking water temples xD
Reply
:icon4eversabi:
4everSabi Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
skyward sword took me a week. Probably cause i dedicated so much free time into it xD

Oh yea, there's a metroid manga. I found out not too long ago, though i never read it (or found out what it was about) Since your interested in metroid, have you heard of harmony of a hunter? It's basically people doing metroid covers. But it's really good OoO
Reply
:iconmarkitox-rox3r:
MarKitoX-Rox3r Featured By Owner Aug 19, 2012
really? gotta check em

the only videogames cover I've listened to are those made by ThePlasmas (chilean :D!) and ArtificialFear. you should check em out if you can
Reply
:icon4eversabi:
4everSabi Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
hm, i think i've heard ArtificialFear from somewhere.. Does he do metal covers? Dunno XD but i'll check them out anyway :D
Reply
:iconmarkitox-rox3r:
MarKitoX-Rox3r Featured By Owner Aug 19, 2012
yeeeah, he does!
Reply
(1 Reply)
:iconshorjok:
Shorjok Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Nice! Really simple but neat.
Reply
:iconmarkitox-rox3r:
MarKitoX-Rox3r Featured By Owner Aug 19, 2012
thank you! :D!
Reply
:iconportablenetworkgraph:
PortableNetworkGraph Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
its so simple
yet so great...
Reply
:iconmarkitox-rox3r:
MarKitoX-Rox3r Featured By Owner Aug 19, 2012
thanks mate!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download RAR download, 904 KB




Details

Submitted on
August 19, 2012
File Size
904 KB
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,248 (2 today)
Favourites
45 (who?)
Comments
21
Downloads
338
×